اخبارصنعت و بازار

توسعه صنعتی آند های سیلیکونی حاوی نانو لوله‌ کربنی انجام شد

شرکت نئو باتری متریالز در بیانیه‌ اخیر خود به چهار دستاورد این شرکت در حوزه باتری اشاره کرده است که یکی از آن‌ها توسعه آندهای سیلیکونی حاوی نانولوله‌کربنی است.

شرکت نئو باتری متریالز (NEO Battery Materials) به‌روزرسانی‌هایی در مورد فعالیت‌ها و ابتکارات اخیر خود انجام داده است که شامل ۱) دستیابی به قابلیت تولید سلول کامل سکه‌ای در مرکز R&D Scale-Up، ۲) ارزیابی نمونه‌های تولید شده و بهینه‌سازی با همکاری تولیدکنندگان سلول باتری، ۳) توسعه محصول جدید مواد آند سیلیکونی مبتنی بر نانولوله‌کربنی و ۴) توافق‌نامه همکاری با بنیاد دانشگاه-صنعت یونسی است.

براساس این اطلاعات منتشر شده، شرکت نئو باتری متریالز توانایی تولید سلول‌های کامل سکه‌ای خود را در مرکز R&D Scale-Up NBM کره حفظ خواهد کرد. در دو ماه گذشته، NBM کره در حال تهیه تجهیزات و مواد برای ایجاد قابلیت تولید داخلی بوده است و تا اواخر سپتامبر، این شرکت قادر خواهد بود به طور مستقل سلول‌های کامل سکه‌ای را بدون نیاز به امکانات تولید خارجی تولید کند. از طریق یکپارچه‌سازی تولید سلول در مرکز مقیاس بالا، می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و کارایی بیشتر برای بهینه سازی محصول پی برد، زیرا نمونه‌های NBMSiDE™، صفحات الکترود و سلول‌های سکه‌ای همگی می‌توانند در یک مکان ساخته شوند.

شرکت نئو باتری متریالز به طور مداوم ارزیابی نمونه NBMSiDE و بهینه سازی محصول را با تولیدکنندگان سلول باتری جهانی تحت NDA انجام می‌دهد. از آنجایی که مواد نانوپوشش متفاوت، الزامات عملکرد و بارگذاری سیلیکون مورد نیاز است، محصولات آند سیلیکون با مشخصات درخواستی از هر سازنده سلول تنظیم می‌شوند و آزمایش عملکرد روی آن‌ها انجام می‌شود.

شرکت شرکت نئو باتری متریالز در حال حاضر در حال انجام آزمایش‌هایی برای تولید آندهای سیلیکونی NBMSiDE™ حاوی کامپوزیت نانولوله‌های کربنی بر اساس پتنت ثبت شده خود است. در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲، شرکت نئو باتری متریالز یک قرارداد همکاری با شرکت نانوتکنولوژی کربن کاربردی (Applied Carbon Nanotechnology) برای پیشبرد فناوری‌های نانولوله‌های کربنی بر روی ذرات سیلیکون برای بهبود عملکرد و دوام آند امضا کرد. این دو شرکت در حال کار بر روی یک محصول آزمایشی NBMSiDE™ حاوی CNT هستند و همچنین در حال برنامه‌ریزی برای انجام آزمایشات سلولی برای ارزیابی خواص و عملکرد الکتروشیمیایی هستند.

 

منبع  newswise.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا