تازه های تکنولوژی

استفاده از پوسته برنج در ساخت مواد ارایشی و بهداشتی

همکاری داو با نانوتکنولوژی BSB برای گسترش ترکیبات زیستی و کم کربن در بازار جهانی مراقبت شخصی

داو (NYSE: Dow) یک تعامل جدید با شرکت سهامی نانوتکنولوژی BSB، اولین تولید سیلیس ویژه مبتنی بر پوسته برنج در جهان را اعلام کرد. پوسته برنج، یک منبع تجدیدپذیر که به عنوان محصول زائد آسیاب برنج تولید می‌شود، برای کاربردهای متنوعی در بازار مراقبت شخصی استفاده می‌شود. این تعامل به تسریع تعهد Dow نسبت به یک پیشنهاد مبتنی بر زیست کمک می کند. ماده تازه افزوده شده – فروخته شده با نام تجاری Dow EcoSmooth™ Rice Husk Cosmetic Powder – مزایای نوری و تجربه حسی منحصر به فردی را برای مصرف کنندگان در مراقبت از پوست، مراقبت از مو و کاربردهای آرایشی رنگ ارائه می دهد.
ایزابل آلمیرو دو واله، مدیر بازاریابی و استراتژی جهانی گفت: «همکاری داو با نانوتکنولوژی BSB نشان می‌دهد که چگونه ما همچنان به تعهد خود برای انتقال به سمت ارائه مراقبت‌های شخصی دایره‌ای و کم کربن عمل می‌کنیم و در عین حال روابط ارزشمندی را با پیشگامان صنعت ایجاد می‌کنیم.» برای مراقبت شخصی داو. “این مشارکت نقطه عطف مهم دیگری است که به Dow اجازه می دهد تا سبد محصولات خود را گسترش دهد که ادعاهای سازگار با محیط زیست را امکان پذیر می کند و راه حل هایی را اولویت بندی می کند که مزایای با کیفیت بالا و با پشتوانه علم را ارائه می دهد.”
پودر آرایشی پوسته برنج EcoSmooth محصول انتخابی برای مصرف کننده آگاه به محیط زیست، ماده انحصاری برای اولین عرضه بین دو طرف است. این پودر سیلیس که از منابع طبیعی غیر GMO تهیه شده است، از پوسته برنج، محصول جانبی کشاورزی، تولید می شود. این احساسی صاف همراه با مزایای نوری مانند تار شدن عیوب و مات کردن پوست را ارائه می دهد. هانگ گفت: «این توافق نه تنها نشان دهنده اولین گام به سوی همکاری بین Dow و BSB در بخش مراقبت شخصی است، بلکه مسیرهای جدیدی را برای سایر بخش های تجاری در Dow باز کرده است که در آن سیلیس پوسته برنج زیستی BSB می تواند پایداری و چند کارکردی را ارائه دهد. نگوین، مدیر عامل BSB. “BSB به ایجاد راه حل های خلاقانه تر و سبزتر برای جهان ادامه خواهد داد و این افزودنی ها را از طریق شرکای جهانی مانند Dow ارائه خواهد کرد.”
درباره راه حل های مراقبت شخصی داو Dow Personal Care مواد منحصر به فرد و نوآورانه ای را ارائه می دهد که به مشتریان در سراسر جهان قدرت می دهد تا محصولاتی با عملکرد استثنایی و مزایای هیجان انگیز ایجاد کنند که مصرف کنندگان می توانند به آنها اعتماد کنند و به آنها اعتماد کنند. موهای درخشان یا پوست درخشان و محافظت شده آنها. ما از درک خود از نیازهای مشتری، دانش عمیق بازار و تخصص فنی – همراه با یکی از گسترده‌ترین مجموعه فناوری‌ها – برای ارائه راه‌حل‌های مراقبت شخصی با عملکرد فوق‌العاده استفاده می‌کنیم که برای مردم و کره زمین ایمن است. ما این نوآوری ها را در سطوح جهانی و محلی تقویت می کنیم تا نیازهای مصرف کنندگان متنوع را از طریق مراکز تجاری، تحقیق و توسعه (R&D)، کارخانه های تولیدی و مراکز برنامه های کاربردی مشتری در سراسر جهان برآورده کنیم.
درباره نانوتکنولوژی BSB شرکت سهامی نانوتکنولوژی BSB، یک تجارت چند وجهی تاسیس شده، از طریق فرمولاسیون شیر مبتنی بر برنج، یک نوشیدنی پرطرفدار در ویتنام، وارد دنیای برنج شد. BSB Nanotech که به طور استراتژیک در دلتای مکونگ، مرکز برنج ویتنام واقع شده است، در جایگاه این کشور به عنوان پنجمین تولیدکننده بزرگ برنج برای دسترسی به ماده اصلی محصول نوشیدنی سالم خود قرار گرفته است. در حین تغذیه این هدیه مغذی طبیعت به مردم ویتنام، BSB Nanotech با مقادیر زیادی پوسته برنج، محصول زائد آسیاب برنج، روبرو شد. BSB Nanotech با تکیه بر اصل تجاری کاهش ضایعات با استفاده مجدد، سفری را برای کشف و ایجاد ارزشی که پوسته برنج می تواند از طریق طیف سیلیکا پوسته برنج ممتاز با نام تجاری Biosilico ارائه دهد، آغاز کرده است. برای اطلاعات بیشتر به www.biosilico.vn مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا